Tomgtr7 | Qhubeka

Si vous avez des compétences graphiques, c'est l'endroit pour publier tous vos travaux

Modérateur: Animateurs graphs

Re: Tomgtr7 | Alpine

Messagepar Balaverde4 » 08 Nov 2025, 12:10

Hi Tom, excuse me but I want to ask you something else. It's about that same sponsor. The game does not show the accessories because the folder is incomplete and there are no shoes. PTL told me "To have them working, a team folder needs to have every accessories, including shoes. Those are missing here, so all accessories don't work.” I can look for shoes from any other sponsor and add but it is for you to add a shoes in pcm mod and so in future WDB updates they add them so that everything works well. Thank you in advance and sorry for bothering you.

Balaverde4
Marlou
 
Messages: 40

Re: Tomgtr7 | Alpine

Messagepar Tomgtr7 » 09 Nov 2025, 08:16

It's been added. Otherwise, I never make shoes, but you can find some in the shoes thread. There are lots of models available

Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | Alpine

Messagepar Balaverde4 » 09 Nov 2025, 16:24

Thanks for the jerseys. The shoes aren't for you to make your own, just to add them to the PCM mod for the WDB issue. I'm asking you to do that because editing this year is a real pain, and if you don't add the shoes, the problem will always be there with every update. I already added shoes to my save.

Balaverde4
Marlou
 
Messages: 40

Re: Tomgtr7 | Alpine

Messagepar Balaverde4 » 09 Nov 2025, 18:13

I added these ones, which were from Trek-Segafredo. I'd appreciate it if you added them there, are from Gaz, but I don't think he'd mind

Image

Balaverde4
Marlou
 
Messages: 40

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar Tomgtr7 » 13 Nov 2025, 22:57


Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar abzh35 » 15 Nov 2025, 08:55

Yo, pourrais tu faire les Cn de Mongolie/Guatemala/nouvelle Zélande et de Slovénie pour ton maillot SaunierDuval stp

Avatar de l’utilisateur
abzh35
Maillot jaune
 
Messages: 11123
Localisation: Top2 monde PCM22

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar Tomgtr7 » 15 Nov 2025, 14:09

ajouté

Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar abzh35 » 15 Nov 2025, 17:40

Super merci

Avatar de l’utilisateur
abzh35
Maillot jaune
 
Messages: 11123
Localisation: Top2 monde PCM22

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar stk3702 » 22 Nov 2025, 02:16

Bonsoir Tom, est-ce que ce serait possible de créer pour ton kit US Postal une tenue de champion du monde s'il te plaît ?
Merci et bonne journée/soirée/nuit. ^o^

Avatar de l’utilisateur
stk3702
Terreur de critérium
 
Messages: 691
Localisation: En face de l'écran

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar Tomgtr7 » 23 Nov 2025, 08:55

ajouté

Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | Omega Pharma

Messagepar stk3702 » 23 Nov 2025, 15:36

Merci Tom tu gères

Avatar de l’utilisateur
stk3702
Terreur de critérium
 
Messages: 691
Localisation: En face de l'écran

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Tomgtr7 » 26 Nov 2025, 10:49


Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Number10 » 26 Nov 2025, 14:32

J'aime beaucoup l'association des couleurs !
Très harmonieux ! :love:

Avatar de l’utilisateur
Number10
Champion en devenir
 
Messages: 13580

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Wout666Poels » 26 Nov 2025, 21:35

Hi Tom, I need a Greek jersey for UniCredit. Would it be possible?

Avatar de l’utilisateur
Wout666Poels
Débutant
 
Messages: 15
Localisation: Cauberg

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Tomgtr7 » 26 Nov 2025, 23:23

ajouté

Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Wout666Poels » 27 Nov 2025, 17:44

Tomgtr7 a écrit:ajouté

Thanks :mrgreen:

Avatar de l’utilisateur
Wout666Poels
Débutant
 
Messages: 15
Localisation: Cauberg

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Luiiigiii » 28 Nov 2025, 03:31

Hello, you can make some national jerseys from these countries: Kenya, Eritrea, Ethiopia. It's for the new FNB jersey, I liked it a lot

Avatar de l’utilisateur
Luiiigiii
Débutant
 
Messages: 15
Localisation: Italia

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Tomgtr7 » 28 Nov 2025, 07:18

ajouté

Avatar de l’utilisateur
Tomgtr7
Baroudeur
 
Messages: 4090
Localisation: ptit bled dans le fin fond de la Manche

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Luiiigiii » 28 Nov 2025, 13:49

Thank you so much

Avatar de l’utilisateur
Luiiigiii
Débutant
 
Messages: 15
Localisation: Italia

Re: Tomgtr7 | FNB Cycling Team

Messagepar Fili.Russo99 » 28 Nov 2025, 21:34

Hello Tom, can you make some jerseys for FNB? Tanzania and Ghana pls

Fili.Russo99
Débutant
 
Messages: 10


1047 messages
Retourner vers Showrooms

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur enregistré et 3 invités